Menü

2016. január 4., hétfő

Mit kaptam karácsonyra?

Sziasztok, boldog új évet mindenkinek!ci Remélem jól teltek az ünnepek, és kipihentétek magavet. Nos nem tudti, hogy vagytok vele, de én ilyenkor tuti,hogy felszedek egy kis plusz súlyt. Úgyhogy örülök az ajándékaimnak.


A páromtól megkaptam E.L.James Grey című könyvét, amit ki is olvastam. Ha szeretnétek erről véleményt írjátok meg kommentben. 
A párom szüleitől kaptam a felül látható tálat, mivel imádom a sushit. 
Az egyik nővéremtől kaptam a leopárd mintás mamuszt,és az angolos párnát.
Anyukámtól kaptam egy csokiolvasztót amiből kilopták az olvasztót, szóval MINDIG nézzétek meg a dolgokat még a boltban, hogy benne van e, valamint kaptam egy power bankot amit imádok, egy jóga szőnyeget, és egy vattacukor gépet ami azért nincs a képen, mert a barátomnál van.
A másik nővéremtől kaptam egy karsúlyt, és egy lábsúlyt amit lehet karsúlynak is használni, ugyan is elhatároztam,hogy idén edzeni fogok,és formálni az alakomat.
Az osztálytársamtól kaptam egy B.U. tusfürdő és dezodor szettet, mivel ugyan ilyen parfümöt használok. 

Ti mit kaptatok karácsonyra? Jól teltek az ünnepek?

3 megjegyzés:

  1. Szuper dolgok. :) A csokiolvasztónál hogy nem vették észre hogy nincs benne? Vagy maga az olvasztó az csak egy kicsi szerkezet? Mert gondolom azt csak észrevették volna, ha üres dobozt hoznak el. Egyébként ha megvan még a blokk talán lehet valamit kezdeni, nem?

    VálaszTörlés
  2. Igen az olvasztó nagyon kicsi, és könnyű szerkezet. Nos a blokkot anyukám eltette valahova,de úgy hogy nem is emlékszik rá. De szerencsére a nővéremnek van egy amit nem használ, szóval odaadja. Azt nem értem, hogyan tudták kivenni mikor bontatlan volt a doboz. Szóval mindent kifogok nyitni ott a pénztárnál.

    VálaszTörlés
  3. ugyanilyen mamuszt kaptam, csak a színe más :)

    VálaszTörlés